Urząd Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim
ul. Gen. Leopolda Okulickiego 1
39- 450 Baranów Sandomierski
Tel/fax:
15 811 85 81
15 811 85 82
15 811 85 85
E-mail: urzad@baranowsandomierski.pl
EPUAP: gminabs/SkrytkaESP
Adres do doręczeń elektronicznych: AE:PL-27912-80642-DVAWS-21
REFERATY I SAMODZIELNE STANOWISKA
Referat Budżetu i Finansów
- Kierownik – Alina Zasadnia /nr wew. 103 email: skarbnik@baranowsandomierski.pl
- Zastępca Skarbnika – Barbara Lis /nr wew. 116 email: b.lis@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. rachuby i płac – Danuta Magda /nr wew. 126 email: d.magda@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. organu finansowego – Danuta Białek /nr wew. 116 email: d.bialek@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. księgowości budżetowej – Agnieszka Mazur /nr wew. 126 email: a.mazur@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. podatków i opłat – Ewa Daniel /nr wew. 125 email: e.daniel@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. podatków i opłat – Karolina Lewicka-Mrozik / nr wew. 125 email: k.lewicka-mrozik@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. podatków i opłat – Marta Trzaska / nr wew. 111 email: m.trzaska@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. księgowości podatkowej – Ewelina Serwan /nr wew. 111 email: e.serwan@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. świadczeń rodzinnych – Barbara Machniak /nr wew. 113 email: b.machniak@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. świadczeń rodzinnych – Magdalena Łoboda /nr wew. 141 email:: m.loboda@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. księgowości budżetowej – Karolina Robak / nr wew. 126 email: k.robak@baranowsandomierski.pl
Referat Organizacyjny
- Kierownik – Andrzej Kobylarz /nr wew. 108
- Stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej – Kamila Sabo /nr wew. 101 email: sekretariat@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. oświaty – Małgorzata Drzewińska /nr wew. 119 email: oswiata@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. kadr i oświaty– Barbara Kopańska /nr. wew. 110 email: b.kopanska@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. kultury, zdrowia, sportu i archiwum – Barbara Kielek /nr wew. 128 email: b.kielek@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. bezpieczeństwa i zarzadzania kryzysowego – Iwona Walczyk /nr wew. 135 email: bezpieczenstwo@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. promocji – Magdalena Pluta / wew.130 email: promocja@baranowsandomierski.pl
- Punkt Obsługi Klienta – Irena Opałka / wew. 134 email: urzad@baranowsandomierski.pl
- Obsługa informatyczna – Jakub Marek / wew. 131 email: info@baranowsandomierski.pl, j.marek@baranowsandomierski.pl
Referat Rolnictwa i Rozwoju Gospodarczego
- Kierownik – Punkt Obsługi Inwestora- Anna Uzar /nr wew. 127 email:a.uzar@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. gospodarowania odpadami – Anna Dunajczyk /nr wew. 115 email: a.dunajczyk@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. gospodarowania odpadami i opieki nad zwierzętami – Teresa Pawełek nr wew. 132
- Stanowisko ds. mienia komunalnego i rolnictwa – Elżbieta Jasińska /nr wew. 122 email: e.jasinska@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. działalności gospodarczej, gospodarki lokalowej i obsługi Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii – Zofia Burghardt /nr wew. 118 email: dg@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. mienia komunalnego, leśnictwa i ochrony środowiska -Magdalena Pruś / wew.118 email: m.prus@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. projektu LIFE- Mateusz Czechura / nr wew. 114 email: m.czechura@baranowsandomierski.pl
Referat Inwestycji, Dróg i Planowania Przestrzennego
- Zastępca Kierownika Referatu, specjalista ds. zamówień publicznych i rozliczania projektów inwestycyjnych- Sandra Mazur / nr wew. 123 email: s.mazur@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. nadzoru nad inwestycjami oraz utrzymania gminnych obiektów i urządzeń – Bogusław Urban /nr wew. 121 email: boguslaw@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. budowy i utrzymania dróg, mostów, placów, organizacji ruchu drogowego, melioracji i urządzeń wodnych – Janusz Magda / nr wew. 121 email: j.magda@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. sieci i urządzeń wodno-kanalizacyjnych – Ewelina Grzesiak/ nr wew. 137 email: e.grzesiak@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. planowania przestrzennego i infrastruktury oświetleniowej – Zbigniew Kamuda /nr wew. 120 email: budownictwo@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. zamówień publicznych, pozyskiwania środków zewnętrznych i rozliczania projektów inwestycyjnych – Agnieszka Gajda/nr wew. 123 email: a.gajda@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. środowiskowych, realizacji inwestycji i zarządzania energią – Tomasz Solarski/ nr wew. 137 email: t.solarski@baranowsandomierski.pl
Urząd Stanu Cywilnego
- Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego – Agnieszka Solarska /nr wew. 104 email: usc@baranowsandomierski.pl
- Zastępca Kierownika, Stanowisko ds. ewidencji ludności, obsługi Rady Miejskiej, pełnomocnik ds. wyborów – Anna Smykla /nr wew. 109 email: a.smykla@baranowsadnomierski.pl, ewidencja@baranowsandomierski.pl
- Stanowisko ds. dowodów osobistych oraz organów jednostek pomocniczych Gminy – Katarzyna Węglarz /nr wew. 105 email: k.weglarz@baranowsandomierski.pl
Samodzielne stanowisko pracy do obsługi PSZOK- kierowca/magazynier: Edmund Smykla
Samodzielne stanowisko- koordynator grup robót publicznych/kierowca/konserwator: Wiesław Szlęzak