Urząd Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim
ul. Gen. Leopolda Okulickiego 1
39- 450 Baranów Sandomierski


Tel/fax:

15 811 85 81
15 811 85 82
15 811 85 85

E-mail: urzad@baranowsandomierski.pl

EPUAP
: gminabs/SkrytkaESP

Adres do doręczeń elektronicznych: AE:PL-27912-80642-DVAWS-21

 

REFERATY I SAMODZIELNE STANOWISKA

Referat Budżetu i Finansów

  • Kierownik – Alina Zasadnia    /nr wew. 103  email: skarbnik@baranowsandomierski.pl
  • Zastępca Skarbnika – Barbara Lis    /nr wew. 116  email: b.lis@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. rachuby i płac – Danuta Magda     /nr wew. 126        email: d.magda@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. organu finansowego – Danuta Białek    /nr wew. 116   email: d.bialek@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. księgowości  budżetowej  – Agnieszka Mazur     /nr wew. 126   email: a.mazur@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. podatków i opłat – Ewa Daniel  /nr wew. 125    email:  e.daniel@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. podatków i opłat –  Karolina Lewicka-Mrozik / nr wew. 125 email: k.lewicka-mrozik@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. podatków i opłat – Marta Trzaska / nr wew. 111    email: m.trzaska@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. księgowości podatkowej – Ewelina Serwan   /nr wew. 111 email: e.serwan@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. świadczeń rodzinnych – Barbara Machniak    /nr wew. 113  email: b.machniak@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. świadczeń rodzinnych – Magdalena Łoboda  /nr wew. 141  email:: m.loboda@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. księgowości budżetowej – Karolina Robak / nr  wew. 126      email: k.robak@baranowsandomierski.pl

Referat Organizacyjny

  • Kierownik – Andrzej Kobylarz   /nr wew. 108
  • Stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej – Kamila Sabo  /nr wew. 101  email: sekretariat@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. oświaty – Małgorzata Drzewińska      /nr wew. 119  email: oswiata@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. kadr i oświaty–  Barbara Kopańska   /nr. wew. 110    email: b.kopanska@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. kultury, zdrowia, sportu i archiwum – Barbara Kielek     /nr wew. 128    email: b.kielek@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. bezpieczeństwa i zarzadzania kryzysowego – Iwona Walczyk    /nr wew. 135   email: bezpieczenstwo@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. promocji  – Magdalena Pluta / wew.130   email: promocja@baranowsandomierski.pl
  • Punkt Obsługi Klienta – Irena Opałka / wew. 134    email:  urzad@baranowsandomierski.pl
  • Obsługa informatyczna – Jakub Marek / wew. 131  email: info@baranowsandomierski.pl, j.marek@baranowsandomierski.pl

Referat Rolnictwa i Rozwoju Gospodarczego

  • Kierownik – Punkt Obsługi Inwestora- Anna Uzar   /nr wew. 127 email:a.uzar@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. gospodarowania odpadami – Anna Dunajczyk     /nr wew. 115   email: a.dunajczyk@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. gospodarowania odpadami i opieki nad zwierzętami – Teresa Pawełek  nr wew. 132
  • Stanowisko ds. mienia komunalnego i rolnictwa  – Elżbieta Jasińska     /nr wew. 122  email: e.jasinska@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. działalności gospodarczej, gospodarki lokalowej i obsługi Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii – Zofia Burghardt     /nr wew. 118  email:  dg@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. mienia komunalnego, leśnictwa i ochrony środowiska -Magdalena Pruś    / wew.118  email:  m.prus@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. projektu LIFE- Mateusz Czechura    / nr wew. 114 email: m.czechura@baranowsandomierski.pl

Referat Inwestycji, Dróg i Planowania Przestrzennego

  • Zastępca Kierownika Referatu, specjalista ds. zamówień publicznych i rozliczania projektów inwestycyjnych- Sandra Mazur    / nr wew. 123  email: s.mazur@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. nadzoru nad inwestycjami oraz utrzymania gminnych obiektów i urządzeń  – Bogusław Urban  /nr wew. 121   email: boguslaw@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. budowy i utrzymania dróg, mostów, placów, organizacji ruchu drogowego, melioracji i urządzeń wodnych – Janusz Magda    / nr wew. 121   email: j.magda@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. sieci i urządzeń wodno-kanalizacyjnych – Ewelina Grzesiak/ nr wew. 137 email: e.grzesiak@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. planowania przestrzennego i infrastruktury oświetleniowej  – Zbigniew Kamuda /nr wew. 120    email: budownictwo@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. zamówień publicznych, pozyskiwania środków zewnętrznych i rozliczania projektów inwestycyjnych – Agnieszka Gajda/nr wew. 123  email: a.gajda@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. środowiskowych, realizacji inwestycji i zarządzania energią – Tomasz Solarski/ nr wew. 137 email: t.solarski@baranowsandomierski.pl

Urząd Stanu Cywilnego

  • Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego – Agnieszka Solarska    /nr wew. 104  email: usc@baranowsandomierski.pl
  • Zastępca Kierownika, Stanowisko ds. ewidencji ludności, obsługi Rady Miejskiej,  pełnomocnik ds. wyborów – Anna Smykla     /nr wew. 109     email: a.smykla@baranowsadnomierski.pl, ewidencja@baranowsandomierski.pl
  • Stanowisko ds. dowodów osobistych oraz organów jednostek pomocniczych Gminy – Katarzyna Węglarz /nr wew. 105   email:  k.weglarz@baranowsandomierski.pl

Samodzielne stanowisko pracy do obsługi PSZOK- kierowca/magazynier:  Edmund Smykla
Samodzielne stanowisko- koordynator grup robót publicznych/kierowca/konserwator: Wiesław Szlęzak

 

Podmiot publikujący
Gmina Baranów Sandomierski
Osoba publikująca
Administrator
Osoba aktualizująca
Jolanta Koper
Data wytworzenia
25.11.2020
Data publikacji
25.11.2020
Data modyfikacji
10.04.2025