Deklaracja dostępności Oficjalna strona Miasta i Gminy
Baranów Sandomierski
Gmina Baranów Sandomierski zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Oficjalna strona Miasta i Gminy Baranów Sandomierski.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Bogusław Urban.
- E-mail: boguslaw@baranowsandomierski.pl
- Telefon: 15811 85 81
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Urząd Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim
- Adres: ul. Gen. L. Okulickiego 1; 39-450 Baranów Sandomierski
- E-mail: urzad@baranowsandomierski.pl
- Telefon: 15811 85 81
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek główny: Urzędu Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim ul. Gen. Leopolda Okulickiego 1 39- 450 Baranów Sandomierskim
- Do budynku Urzędu Miasta i Gminy prowadzi 2 wejścia znajdujące się przy
ul. Rynek i jedno wejście ewakuacyjne przez podwórko od strony ul. Młynowej. - Punkt obsługi klienta znajduje się na parterze budynku.
- W budynku nie ma windy.
- Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
- Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
- Dla osób na wózkach dostępne są korytarze i pomieszczenia biurowe na parterze, za wyjątkiem pom. biurowego nr 3.
- Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku.
- Przy budynku znajdują się wyznaczone miejsca parkingowe.
- Na parkingu oznakowano 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem pod warunkiem wyposażenia psa w uprząż, oraz posiadanie certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenie o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych.
- W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
- W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
- W budynku nie można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego.